CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 20 maj 2010

Utställningssugen

Det var såååå länge sen vi var på utställning nu så jag har nästan glömt bort hur det fungerar... Jag har anmält både Vienna och Qisan till Örebro och det ska bli så spännande att få ställa lilla Q. Hon är en riktigt supercool tjej som tar allt med ro, hon älskar när det händer saker och jag hoppas verkligen att hon fixar det här också!!

Bilden är från Nerks utställning i Januari 2009, då var jag där med Neo som var ca 4 månader och imponerade på Thea Friscovec. Som det ser ut nu så har vi inte planerat att ställa Neo något den närmsta tiden men planerna kan ändras. Det jag ser fram emot mest är att träffa alla kattvänner. Det är så kul att få prata av sig med gamla vänner och skaffa nya bekantskaper i kattvärlden!! Vi har även anmält till Surahammar och då blir det två dagar, ska bli såå kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar