CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 11 maj 2010

Ler och långhalm :))

Jag har tagit mig friheten att låna lite bilder på Neos fina flickor Tindra och Aviira! Och som ni kan se så träffas de rätt ofta trots att de bor i varsin familj. Det är jättekul att se att de har det så bra och att de växer och frodas.

Tjejerna är lite som ler och långhalm och verkar tänka precis likadant :))

Båda flickorna är nykastrerade men verkar ha tagit det hela med ro och far runt och busar som aldrig förr.

Jag tycker nog att båda flickorna fått väldigt mycket från Neo även om man självklart kan se likheter med mamma också ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar