CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 5 maj 2010

Finmöbler ska det va

Jag är en sån där som inte är särskilt förtjust i alla dessa fula klätterställningar som finns på marknaden. Alla säger att Kattens no1 är bäst, javisst men hur ful är den inte?! Jag vill att mina katter ska kunna ha finmöbler precis som jag själv har. Jag vill också att möblerna ska passa ihop med övriga möbler som redan finns. De söta små hyllorna över är designade som små moln och passar också som vanlig hylla om nu katten skulle tröttna. Men visst är den väldigt smart och definitivt snygg!


På bilden över ser vi en hörnvariant som jag också är väldigt förtjust i, den skulle passa perfekt i mitt sovrum när det är omgjort sen :))

Och visst är väl den här fräck, ja inga fula klätterträd här inte....jag sparar till ett sånt här istället ;)



3 kommentarer:

  1. Ja visst är dom helt galet fina!! Det är så synd att de inte har nån shipping utanför USA. (Vi står dock på deras internationella kölista den dagen de bestämmer sig för att börja shippa dem till Europa, fast återingen - tull&frakt ovapå det så blir de säkert vansinnigt dyra i slutänden).

    // Jessica

    SvaraRadera
  2. Den nedersta var apafin! de andra också snygga, men lite småhyllor när man odlar Cooperkissar....=))

    SvaraRadera
  3. Ja det vore jättekul att få hit lite såna här möbler, jag är jättesugen på något sånt här, gillar verkligen inte de klättervarianter som finns !! Hoppas ni lyckas Jessica ;)

    Ullis: Får väl be dem göra möblerna lite större då?? ;)

    SvaraRadera