CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 24 maj 2010

Inte alltid som man tänkt...

Näe som sagt, det blir ju inte alltid som man tänkt sig. I så fall hade vi haft en mysig kull med prickisar just nu och allt hade varit frid och fröjd eller kanske full rulle :))

Men istället fick Vienna somna in hos veterinären igår efter att levt alltför kort tid!! Ni som känner mig vet hur mycket jag älskar mina katter och gör allt för att de ska ha det bra, det är så orättvist. Väntar på obduktionsrapporten.
Vi saknar henne otroligt mycket och den lilla katten lämnar ett stort stort tomrum efter sig!!

Mitt lilla hjärta...

2 kommentarer:

  1. Anna, jag är så ledsen för din skull! Tro mig jag vet vad du går igenom, vi har ju också en hel del tragiska saker i bagaget, du får försöka hitta glädjen i något annat för att orka just nu. Din nya skönhet från Ullis, kanske kan hjälpa dig lite igenom sorgen.
    Kram/ Maria

    SvaraRadera
  2. Tack Maria. Det blir ju inte lättare för varje gång men det underlättar att ha fler hemma att lägga fokus på!

    SvaraRadera