CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 3 maj 2010

Husses Kattsand


Måste bara slå ett slag för hemleverans av kattsand, det är sååå skönt att slippa släpa runt på detta tunga sattyg... Jag beställer på Husse och de kör det ända upp på trappen. Dessutom är sanden bra, den suger upp allt och klumpar sig, sen luktar den inte alls så illa som andra typer av sand gör. Dessa kartonger innehåller bentonit som är en lera, den absorberar fyra gånger sin vikt och är väldigt lätt att städa ur när den klumpat sig. Sanden är dryg och räcker länge. Köper man 2 eller flera kartonger kostar de 179 kr/ 15 kg och hemkörningen är kostnadsfri!!!

Jag köpte nämligen lite billig sand för ett tag sen vilket var dumt för den sanden luktade verkligen riktigt otäckt, till och med innan katterna använt den.... det kunde ju bara sluta på ett sätt kände jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar