CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 26 maj 2010

Bästa platsen

Qhikiza verkar tycka att hon har funnit paradiset på jorden. Hon är med oss överallt och har nu tagit över det som varit Viennas plats, på skrivbordet (dessutom så behöver tomrummet fyllas). Det passar mig alldeles utmärkt eftersom jag ofta sitter vid datorn och pluggar! Det är skönt att ha ett litet purrmonster bredvid sig som man kan gosa lite med när det tar emot, eller när det är lite tungt, som nu.

Hon är en riktigt härlig liten prick och jag kan liksom inte stirra mig mätt på henne, samtidigt som man längtar efter att se henne växa så vill man inte att hon ska bli större :S det kan ju bli ett dilemma med tanke på pappas storlek ;)

Hennes ögon är helt underbara och jag älskar hela hennes ansikte, hon har ett fantastiskt uttryck och kaxighet som passar hennes personlighet som handen i handsken!! Idag är hon ute tillsammans med Neo, det är skönt att de fungerar så bra tillsammans, hon jagar runt på honom och han bara går med på det. Nog försöker han stila lite och hoppa högst upp och så, men jag kan lova att det inte dröjer förrän hon också är där ;))

1 kommentar:

  1. Glad att ni är så förtjusta i lilltjejen, hoppas hon fyller era hjärtan lite extra just nu så tomrummet krymper.. Och att hon funkar fint med både två och fyrbenta..Jag är också duktigt kär i hennes huvud..*luuuv*

    SvaraRadera