CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 11 maj 2010

Snart är hon här

Lilla Qhikiza har hunnit bli över 12 veckor och utvecklas verkligen åt rätt håll. Jag älskar hennes huvud och rejäla kropp och jag kan knappt vänta tills imorgon då jag får klämma på henne på riktigt :))

Enligt väninnan Ullis som också är Qhikizas uppfödare har skvallrat om att Q är en självständig och cool brutta :)) och hon har ju att brås på för pappa är ju super cool och mamma är en riktigt erfaren stabil morsa som vet vad det handlar om!

Vi kommer hem på fredag och det ska bli så spännande att se hur de andra reagerar när det kommer en ny tuffing till våran flock!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar