CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 2 juli 2011

2 veckor kvar

S*Kungsgardencats Qhikiza 3,5 veckor gammal

Nu är det 2 veckor kvar tills det förhoppningsvis kommer bebisar. Qisan har gått upp 1 kg och rör sig inte alls lika snabbt som förut. Hon umgås inte så gärna med de andra kissarna eftersom de leker lite hetsigare lekar än vad hon orkar med. Jag är så spänd på vad som komma skall... jag tror iaf jag har lyckats känna tre kroppar samtidigt i magen.. om det nu är som jag drömde häromnatten så är det 6 stycken... men är de bara friska och Qisan mår bra så är jag mer än nöjd :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar