CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 20 juni 2011

Börjar bli nervös...redan

Kanske är ute i lite för god tid kan många tycka men för mig känns det bra att förbereda så jag kan koppla av sen. Jag har fixat en låda och bäddat fint i den med fleecefilt i botten, lakan, plastad frotté och lakan, sen har jag lagt dit en fluffig filt bara tillfälligt, den ryker sen. Det roliga är att Qisan verkar förstå att den är till henne för hon sover där på nätterna redan :) Naturligtvis kommer jag också att sova där med henne när det närmar sig. Det känns nästan som att jag själv väntar smått :))))

Jag har fortfarande lite att inhandla såsom handsprit och småprylar, men det mesta är fixat och klart. Har till och med förberett ett block m penna så jag kan anteckna...

Qisan har gått upp mer än 700 gram, och det känns kan jag säga... och syns! Magen är rejäl och jag blir lite nervös med tanke på att det är ca 4 veckor kvar, hur tjock kan en liten katt bli??

Kiwimuppen tar det i varje fall med ro och bråkar på som vanligt..för henne är livet en lek, vaaarje dag ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar