CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 5 juni 2011

Om jag inte ser helt fel så har vi äntligen hallontuttar i huset!!! Qisan har i vanliga fall små små vita tuttisar men jag tycker faktiskt att de ser mer rosa ut och lite större. Jag hoppas, hoppas och hoppas att det är så, för guud som jag väntat och längtat.
Överallt ser jag uppfödare som får kull efter kull efter kull och själv har jag väntat i flera ååår på min första, snacka om att jag är väl förberedd om det nu skulle komma några små pälsbollar :)) Tror Qisan kommer bli en perfekt mamma, hon är en oerhört kärleksfull tjej med hjärtat på rätt ställe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar