CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 29 juli 2011

2 veckor idag :)

Idag blir bebisarna 2 veckor gamla, oj vad tiden går fort. Men jag måste säga att det blir lite roligare för varje dag eftersom de nu tittar upp när man kommer....

...ja vissa bryr sig inte nämnvärt när man sticker in näsan ;) ....

...medan det alltid är en liten sötnos som alltid tittar upp och gärna vill ligga i mina händer och sova...lillprinsen, Amiri såklart. Stort självförtroende och stor spinnmotor har han och han älskar att bli klappad och gosad med, redan :))

Och så en bild på min vilda och vackra Qisan, mitt hjärta!

1 kommentar: