CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 5 juli 2011

Dagens tjockis

Dagens bilder visar den växande magen som jag går och stirrar mig blind på dagligen här hemma. Känns inte som att någonting annat existerar just nu..... Har lyckats byta några arbetsdagar så jag kan vara långledig när de beräknas ploppa ut. Håller tummarna för att hon tajmar min ledighet, haha.

"eh vem kallar du tjockis?"

2 kommentarer:

  1. Fina lilla tjockismagen *luuv*
    När är det beräknat att bebisarna ska komma?

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas de kommer till helgen eller däromkring, nu är jag ledig hela v 29 så då hinner jag förhoppningsvis vara hemma med henne lite :)

    SvaraRadera