CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 16 juli 2011

A-Kullen är här

Ja som vi har längtat efter detta... och nu är de här. Redan igår morse märkte vi att Qisan var annorlunda, mer jamig och ville vara nära. Hon låg till och med på bordet när vi fikade och det brukar hon absolut inte göra i vanliga fall. Första bebisen kom runt 20 igårkväll och Qisan var nog tacksam att jag hjälpte till för hon lät mig pyssla som jag ville, helt lugn var hon. Mellan bebisarna låg jag bredvid henne och varje gång jag blundade så jamade hon så jag tittade igen.... efter sista bebisen låg hon helt nöjd och kurrade med sina små som tuttade hejvilt!!! Nu ska jag bara sitta och titta på våra små hela min lediga vecka :))) Mer info kommer snart.

2 kommentarer:

  1. Oooooooooh VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN ljuvliga små!!!! Och stort grattis Anna och Qizan till de nya mammarollerna. =)

    SvaraRadera
  2. Tack Sanna, de är helt ljuvliga, kan knappt slita mig! Och Qisan är en perfekt mamma *luuv*

    SvaraRadera