CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 20 juli 2011

Se skillnad på dem

Pojke (nr 1)

Ja jag tror jag har fått det rätt nu, det verkar vara 2 pojkar och 3 flickor, som jag trodde redan i början men jag tänkte att jag väntar och ser, för man vet ju inte riktigt och vill inte hålla på och bråka om det med en nybörjarmamma som blir orolig ...

Pojke (nr 5)

De två pojkarna är rätt olika i huvudet och skiljer sig dessutom lite i vikt.. detta gör att det är lättare att se skillnad på dem.

Flickorna är tre stycken där en är mindre än de andra och skiljer sig i färg. Av de två sista flickorna har den ena mer spottar, hela ryggen är spottad vilket gör det enklare att se skillnad på dem :))

Qisan har fått komma ut till oss i huset och låter mig väga hennes bebisar, men så fort de piper springer hon och lägger sig hos dem... hon verkar sååå stolt över de små!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar