CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 28 januari 2011

Tänk om...

Nostalgi... ibland brukar jag tänka på vad som hade hänt om jag tagit en lite annan väg i livet. Bara en enda liten sväng kan ju liksom avgöra vart man hamnar. Jag är inte speciellt gammal men jag kan säga att mitt liv varit fullt av små överraskningar både såna som folk vet om men även rätt många som ingen kanske ens trodde att jag varit med om (och vissa som ingen alls vet om, eller kommer att få reda på såklart ;)

Jag har alltid tyckt att dans varit kul och har gått på både jazzdans som liten... men även i en hip-hop dansgrupp när jag gick på gymnasiet. Det var såå roligt och det är såå tråkigt att jag inte har kontakt med någon av dem jag dansade med. Jag och en tjejkompis var i Eskilstuna någon gång mellan 1992-1994 och dansade bakom (på scenen alltså) den då helt nya duon Cool James & Black Teacher. De hade några riktigt sköna låtar och efter spelningen när vi var i omklädningsrummet så kom de ner och frågade mig om jag kunde tänka mig att vara med i deras nya musikvideo.... Jag sa att jag skulle tänka på det och fick ett visitkort. De ringde mig efter någon vecka, men jag tackade nej....

Kanske var lika bra det, men tänk om....;)

1 kommentar:

  1. Nej men darlingen då..! HUUR kan man tacka nej till nåt sånt????
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaa...
    Men då kanske vi inte haft dej i kattsvängen nu fööståss... =P

    Kramis Ullis

    SvaraRadera