CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 17 januari 2011

Ny termin nya tag

Ja då var det sista veckan på praktiken, och därmed sista veckan på den här terminen. Termin 5 börjar nästa vecka med C-uppsats i ca 10 veckor. Jag kommer att skriva tillsammans med min andra halva Annelie så det blir till att åka till Eskilstuna varenda eviga dag den här terminen. Jag har ju blivit lite bortskämd nu när jag har haft min praktik här i Katrineholm. Jag kommer också ha en kurs i Speciell Farmakologi som jag tror kan bli rätt tuff, för det här med läkemedel, biverkningar och hur läkemedel interagerar är en ren djungel!

Det är också dags för den tredje och sista Medicinsk Grundkurs. De senaste två har vi haft salstentor i och det har gått förvånansvärt bra trots att det är hemskt svårt att komma ihåg allt. Jag kan ju tillägga att vi har rätt många funktioner i kroppen...många ben, många muskler, nerver och ja... mycket helt enkelt. Jag tänkte naturligtvis försöka klämma in någon/några utställningar i den mån det går, allt för att få träffa mina galna kattvänner :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar