CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 8 november 2010

Riktigt bra skurmedel

Jag har i några år nu använt ett medel som heter Delta Universal. Det är ett medel som mest används inom restauranger och liknande men kommer du över det så ta chansen och prova det. Det är ett helt otroligt rengöringsmedel som tar bort, ja allt.....Det fungerar bland annat i kök, badrum och på bilen. Allt beror på hur mycket man spär ut det. Jag kan iaf säga att det fungerar!! Jag har alltid en sprayflaska färdigblandad som jag använder på köksbänken, spisen, köksbordet, fläkten, rostfria kylen och fläckar på skåpluckorna.
Jag har inte kollat upp så noga vad det innehåller eftersom varken barnen eller katterna kommer åt medlet här hemma. Däremot bör man eftertorka med kallvatten om man skurar golven men det är mest för att golvytan inte ska få beläggning och bli hal.... som med alla medel egentligen fastän det är lite fattasjälv övning när det gäller att informera om sånt ;))
Om någon har tid så är det helt ok att återkomma om det dyker upp något annat bra medel eller om någon hittar något som inte är bra med detta medel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar