CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 4 november 2010

Gnussigt

Idag hände det som jag väntat på, Qiwee kom och lade sig hos Qisan!!

Qisan tittade lite konstigt på den lilla men började sen tvätta henne och nu ligger de och gnussar så skönt tillsammans!!

Hon är bra söt den lilla Kiwin, jag är egentligen lite emot det här "flicksöta" eftersom jag tycker att bengalerna ska ha lite tuffare uttryck. Men hon får väl vara lite söt ett tag till så får hon tuffa till sig senare ;))

Qisan däremot är lite grabbig fast ändå feminin i sättet, hon är tuff men ändå mjuk, precis sådär som jag vill ha det :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar