CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 22 november 2010

Försöker plugga

Ja ni som har en bengal eller fler vet ju vad jag pratar om. Varenda gång jag sätter mig vid dator är de där.... den ena klänger mer än den andra. Båda tjejerna är riktiga gosproppar och kräver all uppmärksamhet de kan få! Och att skriva tentor med en kiwi på axeln är inte det lättaste ska ni veta... tur hon inte är större ;))

Måste bara visa mina orkidéer som jag har i sovrummet. De få som känner mig riktigt väl vet att jag älskar dessa blommor och att de är mina absoluta favoriter! Jag har 4 till på nedre våningen som också blommar nu och det är sååå fint. Blomkorten är tagna häromdagen innan snön kom men idag är det helt vitt ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar