CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 9 november 2010

Pyssel

Eftersom jag inte alls haft någon studielust idag så for jag iväg till Jysk en sväng, på jakt efter lite nytt kul till nästa utställning som är Birka i dec. Eftersom det är julmånaden så blev det rött och vitt tyg med små söta detaljer som jag inte plockar upp förrän jag är där :)) Det blev riktigt sött trots att jag gjorde enklast möjliga design! Det kändes även passande idag eftersom snön faller ner rätt bra här idag.

Jag gjorde även ett djärvt försök att klä in den gröna toalådan eftersom jag inte kände att den matchade riktigt, det blev väl sådär men det får väl duga att bajsa i, eller hur ;))

Qisan och Qiwee bara njuuuter, precis som bara katter kan göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar