CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 3 september 2010

Ler & Långhalm

Qisan är snart 7 månader och det innebär att hon går i klass 11 nästa utställning som är nu på söndag i Eskilstuna. Det ska bli så kul att träffa alla roliga, knasiga och kattiga människor! Ja det ska även bli kul att höra vad domaren tycker eftersom jag själv tycker att hon utvecklats oerhört mycket sen senaste utställningen.

Hon växer fortfarande men inte så att man kan se en skillnad om man ser henne varje dag, men om jag tittar på bilder så syns det såklart att hon växt en hel del, det känner man även när man lyfter henne, det är bra tyngd i tjejen.

Tuva och Qisan är bästisar och där Tuva är finns även Qisan...hon är helt fenomenalt medgörlig och låter Tuva styra runt med henne, blöta henne och bära henne nästan precis hur som helst.

Att vatten är kul vet vi ju redan och det är ju ett intresse som de båda delar ;)) att plaska i handfatet är ju hur kul som helst ju!

Tuva håller på att öva utställningspose med Qisan... men det blir svårare och svårare ju större Qisan blir, men om Tuva växer ikapp lite så hänger hon nog snart också på utställningarna precis som sin mami... för det bästa Tuva vet är Qisan..."hon äääälskar mig, eller hur mamma?"..hahaha

1 kommentar:

  1. Oj va hon har vuxit, underbaringen! Jag ser verkligen skillnad! Ännu en barnvänlig bengal alltså, visst är det världens bästaste kattras!*luuuv* Kolla in Bug påPrickligans blogg också!

    SvaraRadera