CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 26 september 2010

Söndag

Favvochipsen just nu, OLW´s Super Chips!!

Söndagar har blivit den perfekta snacksdagen... eftersom vi oftast äter massa god mat och dessert på fredag och lördag så brukar det inte finnas plats för just snackset! Jag tänkte på det igår då vi hade främmande av två andra familjer och deras barn... jag hade gjort köttfärspaj m stor sallad till och efter det åt vi massvis med kräftor. Sen drack vi kaffe och hemmagjord pannacotta m jordgubbar.... och sen kom någon med den ljusa idén att vi skulle ta fram chips, och då var ju jag totalt fullproppad med annat gott....suck!

Just söndagen är perfekt, och framförallt söndagkvällen då man oftast kan kombinera chipsätandet med en bra film halvliggandes under en filt i soffan!! Så jag antar att kvällen kommer bli perfekt.... om jag bara lyckas hålla mig vaken vill säga ;))



1 kommentar:

  1. Jaaa men nu har vi ju stirrat på den dära chipspåsen i tre dagar Anna....;)
    BTW Estrellas nya Pickles & Mayo är min favvo!

    SvaraRadera