CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 18 september 2010

Update Qisan

Eftersom det är väldigt lugnt på kattfronten här hemma så har jag inte så mycket annat än bilder att uppdatera er med.... det är ny kattunge på G men än så länge håller jag henne lite för mig själv ;)) det ska bli jättekul med ny liten kisse och framför allt mer sällskap till Qisan eftersom Neo inte vistas i huset hela tiden. Neo har haft lite jobbigt med en tårkanal och ska tillbaka för spolning i början på veckan :(

Vi är anmälda till Norrköping 2-3 oktober och får då förhoppningsvis celebert besök från Fina Flyinge, ska se till att köpa hem alkoholfritt vin denna gång, eftersom vi alla vet hur det gick sist de var på besök här ;))

Sen är vi också anmälda till Birkas utställning i december, det ska bli intressant eftersom Qisan då är vuxen hona och kan börja ta cert... nackdelen är väl att hon har en riktigt snygg syster som också börjar jaga då antar jag ;)) Ni förstår väl att jag pratar om
S*KungsgardenCats Queen Nubia of Nordic Glow!!

2 kommentarer:

  1. Det ser vi fram emot! Och en alldeles YPPERLIG idé med det alkoholfria vinet, och tänk att det inte ens e för min skull det inhandlas...

    Qizan e för övrigt så vacker att man dör!

    SvaraRadera
  2. Vad Qisan och Nubi är lika men ändå så olika.. Supersnygga är dom båda 2 *luuuuv*
    Och vi får väl dela systerligt på certen i december ;)

    SvaraRadera