CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 29 augusti 2010

Lilla ryttarinnan

Tuva och Ebba borstar shettisen Vizzla

För ett par veckor sen var Tuva på ponnykalas! Det innebar lite skötsel av häst, lite ridning, häst och vagn..... sen blev det fika m paketöppning för födelsedagsbarnet. Tuva blev helt fängslad av de små ponnyerna och gjorde allt som ridläraren sa.

Tuva på shettisen Julle

Hon tyckte det var så roligt att rida så jag anmälde henne såklart till lektionsridning på lördagarna i deras nybörjargrupp, Lina med naturligtvis men hon får snart byta grupp eftersom hon ridit förut. Men så roligt att få vara lite i stallet igen, även om inte jag själv får rida....;))

1 kommentar:

  1. Min första tanke som slog mig var fruktansvärt obscen och opassande... *skärpning fifi*

    Men mysigt ser det ut i af! ;)

    SvaraRadera