CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 4 augusti 2010

Bra helg i Surahammar

Som alla säkert redan förstått så hade vi familjen Kungsgarden här hela helgen vilket resulterade i mycket snack, mycket mat och lite vin. Jätteskönt att slippa sitta och åka ensam fram och tillbaka till Surahammar :))
Qhikiza plockade fram sina pappagener dvs coolgenen och var totalt avslappnad båda dagarna. Hon blev bästa hona bland kattungarna båda dagarna och på söndagen var det sååå nära att hon blev nominerad, jag förstår att det var svårt att välja eftersom hon gick mot en stilig kille från Leopardettes!

Qisan slappar på domarbordet och spanar in publiken!

Pappa Cooper var uppe i panelen båda dagarna och knep BIS:et på lördagen, stort grattis!

I det stora hela var helgen helt fantastiskt rolig, tack till alla trevliga kattgalningar som jag träffade, hoppas vi ses snart igen, nästa utställning blir MSK den 5 september. Och jag hoppas jag får samma tokiga inneboende till Norrköping i oktober, see ya!

1 kommentar:

  1. Puss å tack för senast! Bästa hotellet EVER! Både kissar o tvåbenta var nöjda som bara den!

    Kram Kungsgarden Crazy cats!

    SvaraRadera