CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 28 juli 2010

Fotosession hemma

Idag tänkte jag att vi skulle försöka oss på att ta lite fina bilder på Qisan hemma och först så provade vi utomhus. Till en början gick det jättebra.

Men jag tyckte det var alldeles för varmt att stå i solen och Qisan var inte helt nöjd hon heller efter en stund så vi gick in och tog ett par bilder.

Det är svårt tycker jag att få bilder som verkligen gör henne rättvisa för hon är väldigt vacker tycker jag.

Till slut insåg jag att de bästa bilderna får man när man inte gör sig till och försöker utan fångar henne i ögonblicket :))

1 kommentar:

  1. Två pinglor! =) Tack för den här gelgen, Qhizan är underbar! Vi ses väl i Eskilstuna? Puss

    SvaraRadera