CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 24 juli 2010

Mycket nu

Jag veeeet.... bloggen har hamnat lite i skymundan nu när jag jobbar nästan heltid hela långa sommaren. Dessutom så vill man ju hinna njuta lite av barn, väder och mysiga missar när vädret tillåter. Därför så blir det en bildbomb nu med en salig blandning, mest på Qisan såklart eftersom hon är den som utvecklas mest och är en riktig skönhet :))

Jag har inte riktigt tid att ha akvariet nu så fiskarna har flyttat till syrran och akvariet tar en paus i förrådet. Trist tycker kissarna men istället har Qisan fått en ny sovplats och det är en riktig värsting att vräka sig runt i. Hon älskar stället och sover alltid här numera!

Lina har bytt rum och har nu flyttat till övervåningen. Mitt i all röra hittade Qisan ett hårband som var riktigt roligt att dra i, gjorde kanske lite ont i tassen när hon släppte men hon var på det igen, en sann tuffing.

Att hon växer som hon ska är det ingen tvivel om, hon tar gärna en match med både Neo och Mian som är här på visit och hon är tuff som bara den.

Tuva och Qisan har verkligen funnit varandra och alltid när Tuva tittar på film kommer Qisan och lägger sig bredvid henne *kärlek*


Bruden har en grym profil som vi längtar efter att få visa upp till helgen i Surahammar. Då får vi även celebert besök från fina Flyinge då Ullis & Fifi från Kungsgarden kommer med coola superpappan Cooper och lite andra snyggingar. Ska bli så kul att få visa hur vi har det här i Katrineholm. Puss på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar