CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 3 december 2010

Torsdag

Den här veckan har jag haft praktik på sjukhuset varje dag.... ja förutom idag då, och jag ska även vara där hela helgen, kvällspass på lördag och så börjar jag 07 på söndag morgon.
De dagar jag har ledigt i veckorna så måste jag tyvärr plugga eftersom vi har rätt mycket hemtentor och andra uppgifter som ska göras. Men inatt har jag inte sovit en blund knappt eftersom jag haft en liten snuvig och hostig Tuva bredvid mig så idag blir det inget plugga alls, det blir bara surfning på nätet och kuliga barnfilmer, just nu går prinsessan och grodan.

Häromdagen avslutade jag en hemtenta om det spännande ämnet förstoppning ;) trodde väl inte man kunde hitta så mycket kul om just det ämnet.

Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar