CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 26 december 2010

Julen som var

I vår familj gör vi så att vi vuxna lottar vem vi ska köpa paket till. I år fick jag köpa till min syster och min mormor köpte till mig, jag fick den här jättefina mössan med tillhörande halsduk, känner mig som en filmstjärna :)) jag är jättenöjd!

Tuva fick en glittrig rockring med någonting inuti som skramlar lite spännande när man rör på den, Qiwee tyckte den var bäst.

Katterna har haft fullt upp med granen och alla paket därunder. Det var inte många snören som fick sitta kvar på paketen ;))

Tuva öppnar paket med farmor och naturligtvis satt Qisan i mitten... hon är alltid i centrum!

Neo jagar da´bird.. katterna blir som tokiga när den kommer fram, då gäller det att passa sig, annars blir man en möbel.

Julen har gjort att alla kissar blivit helt knasiga, förmodligen är det för att det är så mycket nytt och annorlunda som kommer fram, för helt plötsligt så har alla katter legat under och i granen. De har varit mer vakna än sovande och allt går att leka med. Alla är mer galna än vanligt helt enkelt. Kartonger är alltid kul, även när det inte är jul.

Vem hoppar högst? Här är det Qisan som visar sin hoppteknik, lite som en bumerang. Man får passa sig vart man viftar för här går det vilt till och ingen ser varken möbler eller tvåbenta, men kul är det och efter en stund ligger alla och flämtar som hundar ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar