CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 8 december 2010

Hemmadag

Qiwee

Har börjat fundera över helgens utställning och hur jag ska göra. Jag är jättesugen på att åka och längtar efter att få träffa alla. Men det har varit så mycket annat runt omkring som gjort att jag helt tappat både sugen på att ställa ut och förtroendet för människosläktet!!!
Det är också så oerhört mycket med skolan och praktiken så när jag väl kommer hem så är jag helt slut i både kropp och själ. Det ska bli skönt när det är över.... är ju bara ett drygt år kvar ;)

Qiwee och Tuva leker jättebra och den lilla prickfian är nästan lika medgörlig som Qisan, men bara nästan ;))

Att gosa kinderna mot varandra är väl inte direkt Qiwees grej men Tuva tyckte minsann att jag skulle ta kort när de gosade, så då blev det ett stadigt tag i nackskinnet, helt ok enligt Qiwee som helt sonika förvandlas till en säck småpotatis!

Piprensare är skoj, men ska man försöka ta dem så gör man det på egen risk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar