CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 22 december 2010

Nu är det jul igen

Jaha då har det gått ett helt år sen sist. Tycker inte att den rätta julkänslan infunnit sig riktigt än men katterna är överlyckliga över att ha en gran att sabotera! Själv är jag inte lika förtjust över allt förstört glitter som ligger utspritt över golv, mattor och möbler. Tror att jag kommer må bra av lite ledighet, har 11 dagars "ledighet" framför mig. Har iofs en tenta att skriva men även där måste en viss känsla infinna sig innan jag kan ta tag i den, hoppas den kommer bara för nu börjar tiden rinna ut.

Önskar alla mina vänner en riktigt god jul och ett gott nytt år!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar