CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 5 oktober 2010

Qiwee

Det här är vår nya lilla tjej Qiwee, vi hoppas att hon kommer till oss i början av november. Hon föddes när vi var i Surahammar och kullen börjar på Q vilket kändes som ett tecken :)) Jag hoppas hon blir en relativt stor hona, hon har kanske inget flashigt mönster men hon har fina kontraster och fint flyt. Hon har fin bredd på nospartiet och bra öronplacering. Ska bli så spännande att få hem henne. Hon kommer från Caroline på Leopardettes och jag är så tacksam för den här chansen!!!

2 kommentarer:

  1. Hon ser jättefin ut Anna. Gillar bredden på ansiktet, de puffiga morrhårskuddarna och ögonen. Bra flyt i mönstret också. Och vade mer kan man begära? =)

    Är det Matrix som är pappa?

    SvaraRadera
  2. Ja hon har definitivt saker jag gillar. Hon är efter Matrix och Mayan Mystica, ska bli så kul att få hem henne!!

    SvaraRadera