CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 6 oktober 2010

Lika fast olika

Neo Majestic

Ibland kan man se en katt rusa förbi här hemma och det har ju hela tiden gått att se vem det är genom att döma av utseende och storlek. Men nuförtiden så är Neo och Qisan inte helt olika faktisk. Man kan lätt se att de är släkt med varandra, trots att Qisan har längre huvud och kraftigare benstomme. Hon har inte jättelångt kvar innan hon är ikapp Neo i storlek och jag tror absolut att hon kommer ikapp honom rätt snart. Neo är en hög och lite gänglig kille och jag väntar på att han ska "grova" på sig så att jag kan ta med honom som kastrat på någon utställning, det vore jättekul eftersom jag tycker att han är en snygg kille.

Qhikiza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar