CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 26 oktober 2010

Kärlek är...


..att köpa en ny telefon när man lyckats sabba den "gamla".. som inte alls var gammal utan ganska ny! Hmmm...igår gjorde jag en riktig tavla, jag lyckades med något som bara andra lyckas med i vanliga fall. Jag kom hem efter en lång dag, hade hämtat en hungrig och ledsen Tuva. Fokus låg på att min jacka skulle i tvätten fort som sjutton för att hinna torka till följande dag. Jag tömde fickorna och sprang ner till tvättstugan....med en ropande dotter som skrek för att jag gick ner utan henne...

När jag senare skulle gå upp och lägga Tuva insåg jag att min mobil var totalt borta... jag ringde till den utan svar och kom på i panik att jag kanske glömt att tömma en ficka på jackan! Jag rusade snubblande ner för källartrappen och in i tvättstugan, föll på knä framför tvättmaskinen och såg till min stora förtvivlan hur små delar av min mobil for runt därinne....jag svävade mellan skratt och gråt tills jag insåg att inget blir ju bättre av att jag bölar!

Så ikväll stod det "köpa ny mobil" på schemat och eftersom jag haft samma kontantkort sen 1997 så kände jag att det var dags för det stora klivet att skaffa abonnemang. Det enda kravet jag hade var att kunna ringa BILLIGT till andra med samma abonnemang ;)) Att sen välja vilken telefon jag skulle ha var en historia för sig... det första jag sa när jag kom in var "Jag struntar i alla andra telefoner, jag SKA ha en Sony Ericsson, bara så ni vet".... haha och ni ser ju hur bra jag stod fast vid det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar