CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 8 oktober 2010

Qisan hos fotografen

Att fotografera hos fotograf är inte alltid det lättaste, katterna är ju överallt utom där de ska vara... Jag hade både Qisan och Neo med mig och jag vete sjutton om de lyckades fånga honom alls eftersom han hade fullt upp med att springa runt och leta rymningsvägar :))

De få gånger Qisan var stilla så gällde det att vara snabb med kameran... för att ens få henneframför duken så använde jag den hederliga "da bird" som de normalt sett älskar... men just då var den måttligt intressant!!

Det blev däremot många flummiga actionbilder, bland annat den här där hon verkligen ser ut som hon jagar någonting :)) Kommer snart mer härliga bengalbilder!!
Foton: Jan Jonasson, Succé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar