CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 14 april 2010

Låt mig presentera

KungsgardenCats Qhikiza

Hon bor än sålänge hos sin uppfödare och min goda vän och mentor Ullis på Kungsgarden men kommer att flytta in hos oss i mitten på Maj. Den här juvelen har varit på min näthinna sen hon föddes och jag är så tacksam att jag får förtroendet att ha henne boende här på Neospride! Vi har redan stora planer för den här donnan och vi kommer absolut att visa upp oss på några utställningar inom kort.


Qhikiza har det som jag önskar hos en hona, bra benstomme, tyngd och naturligtvis sin pappas fantastiska huvud och det ska bli så spännande att se henne utvecklas.
Som alla säkert känner till så är hennes pappa den SUPER snygga Idahokillen:

Supreme Champion
Scandinavian Winner 2009

Absolutely Super Cooper

Foton lånade av: KungsgardenCats.

1 kommentar:

  1. Qhikiza kommer passa som handen i handsken med snyggingarna på Neospride!
    Vi är tacksamma att hon i och med det får chansen att så småningom göra så bra ifrån sig som möjligt i den spännande bengalaveln...!

    Kram från hela Qhikizasläkten!

    SvaraRadera