CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 19 april 2010

Fina fina Neo

Det är så härligt att katterna kan gå ut och in som de vill när vädret tillåter, som djurägare känns det helt rätt och jag kan verkligen se skillnad på katterna när de får den friheten. Jag känner att katterna är lyckliga och att de mår bra av den friska luften.
Med Neo har jag ett särskilt band som bara finns mellan honom och mig. Jag känner det när jag ser på honom och jag vet att även andra ser den osynliga lilla kärlekstråden som vi har!! Jag behöver bara titta på honom så kommer han farande och vill gosa. Det är en helt naturlig relation som inte grundat sig på godismutor. Neo är en vacker kille med ett fantastiskt uttryck och jag kan inte påtala nog mycket att den hakan på killen är inte så vanlig i bengalvärlden men den skulle absolut behöva sitta på många fler. Han kanske inte har några flashiga rosetter men det är helt ok, han har mycket annat som jag värdesätter. Det ska bli spännande att se några av hans avkommor växa upp. Här kan ni se två av hans döttrar som haft förmånen att växa upp tillsammans fast i separata hem där de fortfarande kan ses och leka...Bengalen Aviira!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar