CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 6 april 2010

Allt lugnt

Idag har det varit gråmulet och kallt och kissarna har mest legat här på skrivbordet och sovit. Eftersom jag suttit och pluggat hela dagen så har de inte rört sig särskilt långt ifrån mig utan mest gosat i puffen :))

Då och då reser de sig och spanar lite för att se om det händer något kul utanför! De är ett riktigt radarpar de här två :))

Vi väntar såklart med spänning på att se om det blir några hallontuttar på Vienna, är segt att gå och vänta! Men ojj vad jag hoppas och håller tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar