CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 27 april 2010

Katthus stl XXXL

Har ju hela tiden tänkt att jag skulle ha allting klart innan det kommer några kattungar här hemma, jag är ju en sån person som gillar att ha allting förberett och så. Och i min tanke så hade jag en plan att jag skulle skaffa en lite större "bolåda" som mamma och kissungar kunde bo i och som man sen kunde utöka med någon sorts hage.

Jag satt lite på måfå och kollade blocket igår när jag plötsligt fick syn på en stor röd hundbur... och som tur var så såldes den här i Katrineholm...för 200 kronor!!! Jag ringde naturligtvis direkt och tog den över telefon... mått 70 x 100 x 80 cm. Den är helt ny och oanvänd därav lappen som sitter kvar, roligt tyckte Vienna :)


Det komiska var att den tjejen som sålde buren har barn på samma avdelning som jag har min minsta dotter, så gissa om jag blev förvånad. Enligt henne var den alldeles för stor, hennes tanke var att deras spaniel skulle ha den i bilen men ojj då får de nog byta bil också ;)) Och skulle det nu vara så att den inte passar blivande mamma katt så passar den alldeles utmärkt till att ha som koja för barnen :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar