CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 13 februari 2015

Nu rymmer vi snart :)


Planen för dagen var att städa lite och jag tänkte bara kika in lite till mina små först.. men som ni förstår är det ju inte helt lätt att slita sig därifrån sen. Nu börjar de bli rätt nyfikna och kryper fram till kanten och kikar ut men än så länge har ingen gått över gränsen ännu och jag tror Angel är nöjd så länge de stannar i "huset" :) De är ju så sjukt söta när de sticker fram sina små nosar när man kommer och de låter sig snällt klias lite på hakan eller på magen.




Asså denna lilla tösabit är ju såå bedårande och ger mig lite hopp om framtiden. Jag har ju ännu inte bestämt mig helt om någon ska stanna här men ett sånt här fejs får mig ju klart att tänka tanken. Hela kullen är riktigt bra och jag är glatt överraskad trots att jag visste att Cash och Angel var en bra kombination från början. Alla kattungarna har sina fördelar men det är nåt speciellt med den här lilla damen så jag håller ett extra öga just på henne.



Den här snubben är kullens sköning, han är störst i högen och utmärker sig på precis alla sätt. Han ligger oftast på rygg och gosar och leker mer än gärna om man stoppar in en hand :) Han har ett stort lejonhuvud och stora tassar och är sådär skönt klumpig på ett charmigt sätt.

 

Han har också lite sköna sovstilar ;)


Angel är en suverän mamma och ser till att alla får sin beskärda del och är noggrann med att ingen är missnöjd. Hon står alltid med ett vakande öga och ser på när bebisarna vägs och vill gärna bära tillbaka dem om det tar för lång tid och någon gör missnöjda ljud :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar