CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

söndag 8 februari 2015

Godispåsen :)


Idag är småttingarna 2 veckor gamla och det är pigga ögon som tittar på en när man kommer, det är så roligt att se dem växa och utvecklas. Nu kan man verkligen se hur mönstren framträder och man får väl njuta en stund innan den fuzzy perioden kommer :P Vikterna stiger på bra men självklart är det en hane som dragit ifrån lite extra... ungefär som det brukar vara.


Tuva med stora killen, ett litet goslejon som bara ääälskar att bli killad på magen :)


En av tjejerna.. ja en liten favvotjej, men det kan ju hinna ändras såklart ;)  Hon har ett ljuvligt litet ansikte med hyffsat bra bredd och relativt små öron som jag tycker sitter rätt bra än så länge. Ögonen har fin form och hon har en puffig nos :)



Mamma Angel börjar ta fin form igen och hon mår bra efter omständigheterna. Jag är hemskt ledsen över att ha fått kastrera henne, hon är en helt underbar hona med en typ som jag är väldigt svag för. Men jag tror nog att hon är lika underbar som kastrat.



Just nu verkar de små rätt nöjda med livet och det gosiga fårskinnet i bolådan. Men snart dröjer det inte länge förrän omgivningarna ska börja utforskas och då lär Angel få fullt upp :)


Det är riktigt lovande mönster och färger på den här bunten, jag gillar ju när grundfärgen är riktigt ljus och klar. Det kan nog bli riktiga guldbollar här med tanke på hur guldig pappa Cash är och hur fint glitter mamma Angel har :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar