CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 4 februari 2015

Liten favorit


Ja ja jag vet att man som "mamma" inte får ha favoriter bland sina barn men ibland kan man inte hjälpa att man känner lite extra för ett litet tryne. I den här kullen är det än så länge den mindre av de två hanarna som fångat mitt hjärta för tillfället. Och nä han ska inte bo kvar här... men han har ett guldigt litet runt ansikte med puffig nos. Hans päls ser mycket lovande ut och jag gillar verkligen den klara ljusa grundfärgen och kontrasten i hans mönster. Han är också den som skriker minst efter mamma när man väger dem så det ger ju ett litet extra plus i kanten <3



Tror nog den här gosnosen kan göra någon familj lycklig med sin närvaro <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar