CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

fredag 8 februari 2013

En vecka och en dag

  Ojj så fort de växer, de har redan mer än dubblat sin vikt vilket iofs är förväntat men man blir lika glad varje dag när man väger dem och ser att de varje dygn gått upp mellan 10-20 gram :)

 Den här lilla pojken är otroooligt fin och jag skulle gärna behålla honom själv, men den enda tjej jag har till honom i nuläget är ju Angel... kanske vore en najs kombo iofs <3

 
 Mmmmmmumsig profil på gosnosen <3

 Tjejerna är ju väldigt olika tecknade vilket är roligt för det är ju riktigt spännande att se hur de utvecklas. De har väldigt korta och fina pälsar och man riktigt ser hur de klarnar från dag till . Den småprickiga tjejen är något större och har varit sen början, men syrran är snart ikapp :)

Fina breda gosnosar har de hela högen och det kan vi tacka pappa Nino för, det kommer bli svårt att bara spara EN enda här har jag en känsla av :P ...hahaha.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar