CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 21 februari 2013

3 veckor idag!

Idag blir våran söta c-kull 3 veckor och de blir bara mysigare för varje dag som går. Nu när man kommer in i rummet så är det Cactus lilla huvud som sticker upp ur lådan. Idag har vi öppnat upp ett hål och gissa vem som var först ut.... ja och snabb in igen då ;) Jag brukar aldrig ha bråttom att få ut ungarna ur "boet" utan brukar öppna upp vid den här tiden och sen låta dem krypa ut själva, jag lyfter inte ut dem utan det får ta den tid det tar för dem att känna sig trygga.

 Lilla Mojito sover sött efter lite mamma-gos <3

 Och Ninja sussar också, helt ovetande om att jag leker paparazzi över lådkanten ;)


 Sötaste och tuffaste fejset i stan <3

 *naw* sov gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar