CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 27 februari 2013

4 veckor imorgon

Herrejisses så fort det går.. raringarna blir redan 4 veckor imorgon. Har idag fixat med ny matta och snyggat till lite i lekparken. När Tuva kom hem så utbrast hon "woooow värsta leklandet" hahaha. Vi älskar att göra det fint för våra kissar och det är så härligt när man ser hur de leker och utforskar, de trivs verkligen när det kommer nya saker :)

 Ninja mumsan <3

 Systrarna Mojito och Ninja.. helt olika varandra men ändå vissa små likheter. 

 Cactus är väl den som är roligast att fotografera för han är alltid villig att lägga till med en snitsig pose... och så är han ju bara för go ;)

Nu har jag anmält hela kullen och Bella då, till VRKs utställning i maj, det är inte så ofta det passar att ställa kull så jag tänker helt enkelt ta tillfället i akt. Själv tycker jag att det är så otroligt mysigt att se småttingar på show och det är ju ett bra tillfälle att se vad de har för temperament samtidigt som man får en bedömning på kullen :) Vi har bara anmält en dag eftersom jag tycker det kan räcka med en dagsutflykt för busungarna!


 "Jag äääälskar min mamma, hon är bäst" 



 Mot mjölkbareeeeeen......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar