CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

torsdag 8 mars 2012

Kissarna idag :)

Jag tyckte att Akili såg lite risig ut på utställningen i helgen men idag ser hon betydligt fräschare ut. Jag tyckte själv att det drog kallt i lokalen så hon kanske också frös lite, vem vet.

Nu idag så ser iaf pälsen mycket finare ut och inte alls skivad och fluffig om vartannat ;)
Även bengaler kan ha en "bad hair day"..haha!

Tuva plockade fram finaste fjädervippan och lekte med kissarna och då får man ju passa på att försöka få lite bilder.

Jag ääälskar dessa ögon och hela henne naturligtvis... detta är kiwi, våran alldeles speciella mupp som nu på måndag ska flytta till Kungsholmen och bli sambo med en liten bengalkille på 6 månader. Hon var helt underbar mot vår förra kull så jag hoppas hon tar hand om den här något busiga killen och visar honom hur man ska uppföra sig på bästa sätt :))

*muppa loss lite*

Myyyyys <3

Qisan börjar bli rund om magen tycker jag... det ska bli oerhört spännande att se om det gömmer sig något spännande däri :))

Qisan beter sig även som en havande blivande mor... hon sover mycket, ligger där det är varmt och vill helst inte vara ensam utan ska gå efter mig heeela tiden. Vi lyckades ju rätt bra förra gången med förlossning och hela köret så jag hoppas det går lika fint denna gång, hon är ju en helt underbar mamma min vackra Qisafisa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar