CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

tisdag 20 mars 2012

Runda magen

Jo visst är hon rund min Qisafisa... mycket rundare än sist såhär tidigt upplever jag. Eller så har jag bara glömt :P

Sen är hon ju en riktig sömntuta och man kan hitta henne liggande precis var som helst nuförtiden...

Så fort solen kikar in så märker man på kissarna att de försöker fånga varenda stråle som kikar in, även om matte har lite väl trångt på fönsterbrädet kan man tycka....

Men här har någon gjort plats, äntligen ;)) Undra vad det är i den här krukan... ser ju inte ut som en blomma i varje fall?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar