CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

lördag 10 mars 2012

von Satara Wild Angel

Det kan väl knappast ha undgått någon vid det här laget att vi väntar smått... ja från lite olika håll då. Qisan är ju dräktig och i samma veva så dyker den här lilla pärlan upp. Jag har ju letat efter ny tjej i över ett år och äääntligen har jag hittat henne...ja naturligtvis med hjälp från min kanelbullis Ullis såklart, love UUUUUU <3

Den här tjejen kommer från von Satara och jag är sååå tacksam att Dania anförtror mig med den här lilla skönheten. Hon har fantastisk ljus färg och fina mörka konstraster. Hon har kanske inte de flashigaste rosetterna men men... utan typ så är rosetter ändå inget att ha. En bra typad hona är ju ändå mer grundläggande och rosetterna är ju lättare att få in senare.

Hon har ett otroligt fint välsvarvat huvud enligt mig, bra bredd och väldigt pigga, fina ögon so m ger ett fantastiskt uttryck. Det ska bli så spännande att följa hennes utveckling, får nya bilder varje vecka och det händer så mycket när man inte ser henne dagligen.


3 kommentarer:

  1. Grattis Anna-panna. Hon ser kalasfin ut!

    SvaraRadera
  2. Mm kalas va ordet sa Bull! Och TÄNK vilka fina snöisar du kan gro med henne!! MUMS!

    SvaraRadera
  3. Haha snö är ju det sista jag tänkte på men visst... man kan ju ändra sig ;)

    SvaraRadera