CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

onsdag 28 mars 2012

Tjockis

Hmm jag tror vi är på dag 51 idag.. ! Qisan är bra rund tycker jag men hon är rätt pigg ändå. Hon hade en period som hon sov typ heeela tiden, men idag är hon i lekartagen och jagar runt på Akili. Hon springer inga långa sträckor utan kör ett race och lägger sig sen raklång på sidan...

Magen putar åt alla håll ...

.. och flyter ut åt sidorna när hon ligger ned ;))

Jag undrar vad som gömmer sig därinne... kan knappt vänta :)) Håller mina tummar att allt ska gå bra för min fina tjej. Blir kul att se vad Akili tycker om att få småsyskon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar