CH S*Leopardettes Neo Majestic 1* CACIB, 6* EX1, 6* BIV, 4* NOM, 1*BIS

Jag heter Anna och har tillsammans med min familj Neospride. Vi har en mindre uppfödning av bengalkatter i Katrineholm. Titta gärna in på vår hemsida www.neospride.se

måndag 28 februari 2011

Renovering i full gång

Ja som ni kanske vet håller vi på att renovera lite grann. Vi har slipat trappen upp och målat väggarna vita, stegen ska oljas sen är vi klara... det känns som ett evighetsgöra så det ska bli skönt när den här biten är klar. Att slipa är nog det absolut värsta nedsmutsningsgörat för det blir smådamm precis överallt, helt omöjligt att hålla rent.

Qiwee som är världens mest nyfikna, envisa, ihärdiga bengal jag mött måste ju naturligtvis vara med och prova allt som finns att klättra på :))

Källartrappen har gett oss bastukänsla länge nog så den fick en omgång av vitfärgen också, och vilken skillnad det blev.

Källartrappen före.

Även underdelen av den övre trappen har blivit vit vilket gör att den knappt syns längre.

Har gett de tre miffona en stor kartong som jag ställt på högkant, de blir som förbytta och beter sig som tre galna kor på grönbete. Man kan ju tro att de aldrig sett en kul grej förut...men det är väl såhär barn och katter fungerar...;))

2 kommentarer:

  1. Men vad är det med er alla!! Man får dåligt samvete ju!!
    Får väl börja renovera/bygga jag med då..

    vill se bilder när allt är klart sen också. med du vet, Före och Efter bilder;)

    SvaraRadera
  2. Det kommer snart lite bilder :)

    SvaraRadera